Popular Post

Posted by : Murat PINAR 1 Haziran 2009 Pazartesi


12 Responses so far.

  1. semih says:

    Oyun iyice sardı bitirmeden bırakmam gayri :)

  2. Adsız says:

    süper oyun ama bir bölümde takıldım :(

  3. semih says:

    bende 7'de takıldım :(

  4. kaan says:

    Oyun süper, 7'yi nasıl geçtiğimi hatırlamıyorum ilerleyen bölümler daha zor sen orada takıldıysan işin zor kusura bakma :)

  5. Adsız says:

    oyun süperrr

  6. özlem says:

    işin püf noktaları var çok güzel bir oyun ben 14 e kadar geldim

  7. Adsız says:

    geçemediğiniz bölüm varsa yardımcı oluruz,

  8. semih says:

    evet arada takıldığım yerler oluyorda internette bölümlerle ilgili açıklamalar ve şifrelerde var oralardan bakıyorum :))

  9. S.P. says:

    9'u geçemedim lütfen yardım edin olmuyor bir türlü

  10. öz says:

    sayın s.p sen daha dokuzdamısın ya. tebrikler millet oyunu bitirdi

  11. Adsız says:

    9 da küp ikiye bölündüğünde parçaları ayrı ayrı hakeket ettirmek için space bar tuşuna basmalısın. Böylelikle delikten küpü geçirebilirsin.

  12. Adsız says:

    10 nasıl geçilio

Copyright © Murat PINAR - Modified By - Designed by