Popular Post

Posted by : Murat PINAR 1 Haziran 2009 Pazartesi

Siteye üye olduktan sonra;
.pdf .xls .doc .ppt .pps .ps .txt .rt/ formatlarında ki dosyalarımızı upload ederek belgelerimizi görüntüleyebilir aynı zamanda site aracılığıyla net ortamına dosyalarımızı taşıyarak, istediğimiz yerden ulaşma imkanına sahip olabiliriz..

3 Responses so far.

  1. Sade says:

    Benim ara ara kullandığım çok faydalı bir site. Özellikle dökümanlarını paylaşmka isteyenler veya intermette saklamak isteyenler için birebir.

  2. Sade says:

    Merhaba murat, profilinde bu site görünmüyor bilerek mi yaptın eğer öyle değilse sadece hatırlatmak istedim.

    bu arada yeni adresinde Scarlett Temasını kullanmana çok sevindim. Benim favori temalarımdandır. Umarım bu prfesyonel görünümlü tema sana şans getirir.

  3. Merhaba Zeynel.
    Domain değişikliği ile uğraşırken ister istemez bir süre askıda kaldı blog ki şu an sorun olmaması lazım..
    Scarlett teması ile ilgili güzel bir konu yazmışsın, bizde bloggerda hemen bir test edelim dedik, faal olarak kullanmıyorum..
    Teşekkürler iyi dileklerin ve güzel yorumun için..

Copyright © Murat PINAR - Modified By - Designed by